Han har inte spytt inatt :)

I natt har han varit kräksfri!!! Så underbart! Dock ville han inte sova efter kl halv fyra.
Han somnade kl 18 igårkväll och sov ända till halv fyra med bara korta uppehåll då han tydligen gick upp till Anton. Jag jobbade ju. Men jag har fått vara vaken med Elliot ett tag inatt, lite drygt 1 timme i alla fall..

Jag är så glad att han mår bättre. :)

--

Igår när jag skulle till jobbet passade jag på att handla innan, men tror ni inte jag glömde min matkasse på jobbet? Såklart, men det betyder ju bara att jag får ta en promenad till jobbet och babbla lite gojja med Madde när jag hämtar kassen. Måste köpa blöjor också, råkade visst ta den sista i morse...
Så måste jag ner på stan och köpa födelsedagspresenter. Pappa fyllde år den 23e och Gina fyller imorgon så det blir shopping, sen systemet och köpa en bib chill out, cabinet sauvignon, så gott vin!!

Nej nu ska lilla Lynn återgå till mys med Elliot, snart kommer Anton hem från jobbet och då sticker jag ner och shoppar, hoppas han vill göra mig sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0