Gran Canaria!!

På planet till Gran Canaria




Grabbarna den första dagen


Systrarna Öhman


Jag


Monica och Elian


Mys!


Den gravida!


Nu ska vi gå och hyra bil...


Sen ska Anton, jag, Monica och Sverre till
Carefore (stavning?) och shoppa loss


Elliot med sin nya favorit, städerskan


Hon hade gärna fått följa med hem!


I Monica och Sverres bungalow




Högläsning


Bus


Kärleksparet


Badkrukan


Så underbart att bada med man och barn :)

Hoppar över till den lite djupare delen


Jag älskar oss!


Underbara skratt!!




Party i vår bungalow






Anton och Sverre på vår tomt i Firgas...



Fler bilder kommer såsmåningom...

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

ser mysigt ut. o varmt o skönt om inte annat. skulle med vilja ha lite värme nu känner jag :)

2010-02-17 @ 15:37:00
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0