Csn slöa?

Skolan började för två månader sedan och jag ansökte om studiemedel för över en månad sedan (kom ju in lite senare) och ringde till csn precis. De har fortfarande inte handlaggt min ansökan. Fick som svar att "Du sökte ju för över en månad sen så det borde handläggas om några dagar..." Jag svarar med "går det inte att skynda på det? Jag har inte pengar till böcker" "Nej det handläggs inom några dagar" Sen lade hon på...

Vad är det? Hur kan man vara så otrevlig? Blir så irriterad på sådanna människor. Vad skulle jag göra utan Anton? Jag har inte inkomst så det räcker själv, i en sån sitts skulle man ju inte kunna betala räkningar om man var ensam.. Jag har ju fått dra ner min arbetstid för att jag ska kunna plugga och får ju knappt några pengar nu... Snacka om att jag är glad att jag inte är ensam :)

För övrigt är det ju konstigt att det ska ta så lång tid med handläggning när skolan börjat för de allra flesta för två månader sedan... De sa till mig att det kunde ta upp till fyra veckor med handläggning men nu är det ju mer plus att de antagligen har mindre att göra... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0