Jag har fortfarande inte hört någonting från Csn!

Nu är jag riktigt irriterad på csn! I måndags skulle de kolla min ansökan inom ETT PAR dagar! Ett par = två? Det är ju vad man alltid fått lära sig i alla fall... Men nej då ingenting. På måndag morgon tänker jag ringa och se till att de kollar min ansökan samma dag. Jag kan ju inte plugga utan att få några pengar. Jag har fått dra ner på arbetstid för att kunna plugga. Tänk om de inte ens godkänner mig så jag får några pengar, då har alla dessa skolveckor varit fördjäves...

Nej nu blir det nog sängen för mig, är precis hemkommen från jobbet, det är skönt! Trivs så bra med mitt jobb :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är därför man ska ansöka om studiemedel innan skolan börjar.. hellst när man får eller innan man fått antagningsbeskedet...

2010-03-07 @ 16:47:05
URL: http://www.ellybrittasofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0