Nu ska jag få pengar!!

På onsdag kommer mina pengar!! Ringde till csn idag och blev då snabbt kopplad till en tjej som fixade min ansökan på två minuter... Ibland är de effektiva.

Anledningen till att jag inte ansökt tidigare var för att jag sökte efter terminstart. Jag lämnade alltså in ansökan samtidigt som jag sökte till skolan. Hade egentligen inga planer på att studera men tyckte att det blev bättre att studera och jobba helg än att bara jobba helg.


Kan även bli så att jag hoppar av ett ämne eftersom jag inte får studiemedel från kursstart utan bara från det datum som jag började plugga (vilket är logiskt). Administrativa chefen på skolan sa att man pluggar 20p per vecka så jag kan plocka bort en 50p kurs eftersom jag ändå inte får pengar för den. Så det blir ju lite mindre plugg för min del i så fall.. Tror att jag ska plocka bort rättskunskapen för den är inte kul :P

Nu blir det till att fundera lite...

Kommentarer
Postat av: heidi

Rättskunskap läste ja, tykkte den va rolig o lätt att få betyg i =)

2010-03-08 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0