Tack!

Tack och grattis till alla er tre som grattat mig eftersom att alla ni också ska gifta er i sommar :)
Danne, jag blev lite skraj när vi spikat datumet och jag pratade med Martin och han sa att de skulle på ert bröllop i augusti men efter lite forskning hittade jag ju in på er bröllopshemsida och kunde konstatera att familjen Remus inte alls blev dubbelbokade :)

Vårt datum är i alla fall spikat nu och det känns jätte bra! Vi har troligtvis en festlokal, jag ska få besked om det idag. Sitter på helspänn för den lokalen skulle bli så bra!!
Sen blir det Linkan och prova klänningar :) Eventuellt ska vi väl kolla på ringar också och beroende på om vi får lokalen eller ej så kanske vi åker till ikea och handlar champagne glas, tygservetter, ljus, skålar till blommor osv... Det är ju endel att inörskaffa.

Hur har ni gjort med inbjudningskort? Har ni gjort dem själva, eller har ni köpt dem? Jag vet precis hur jag vill att de ska se ut men jag hittar ingenting i den stilen...

Jaja det ska nog lösa sig med allt det här... :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har gjort att trycksaker själv.. köpte färdiga dubbla kort i olika storlekar beroende på vad dem ska användas till, massa stämplar värmepistol och embossingpulver och sen var det bara att sätta fart.. vart verkligen supernöjd med resultaten.. Ska lägga upp dem i bloggen tänkte jag. www.drombrollop.webblogg.se



vilket datur blir det? eller du kanske inte vill avslöja ännu? ;)

2010-05-30 @ 09:16:01
URL: http://ellybrittasofia.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis Lynn! Vi gifte oss i lördags i alvastra klosterruin och hade festen på vilseberga bränneri. Mycket fint båda ställena! Har du FB så kolla bilderna sär :) Lycka till!

2010-06-04 @ 12:17:47
URL: http://brollopimaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0